Кето шоколадово суфле/ keto lava cake

 Здравейте, мили хора!

Много пъти съм имала заявки от вас за точно тази рецепта и най-накрая дойде и нейният ред.
Отлагах я поради няколко причини:
- шоколадовото суфле, не ми е любим десерт и преди кето режима и признавам, че нямам много опит с него
- исках да измисля моя си разновидност, но претърпях много несполуки в това отношение
- също така интернет е пренаситен с рецепти за шоколадово суфле, коя от коя по-различна и това страшно може да обърка един човек

В крайна сметка мисля, че направих правилната рецепта за мен и за това сега вече съм готова да я споделя и с вас!

За направата на този десерт, отново се доверих на продукти от @supermagbg !
Споменавала съм ви за тях и преди. От тях пазарувам най-често онлайн и при тях винаги си откривам всичко нужно за приготвянето на рецептите ми. Онлайн пазаруването ми спестява време да обикалям по магазините. Вместо това си върша други задачи докато чакам доставката до вкъщи. Благодаря на @supermagbg , че отново имаха налични всичките ми нужни продукти за тази рецепта.

Нетърпелива съм да Ви покажа, какво друго ще приготвя с останалите покупки от последният ми пазар при тях!


Кето шоколадово суфле/ keto lava cake







Нужни продукти:

- 4 с.л. какао на прах - какао
- 4-5 с.л. еритритол на прах Еритритол на прах / Може да добавите и повече подсладител по желание! 
- 1 ч.л. бакпулвер 
- 2 яйца - Яйца
- щипка сол
- 2 с.л. течна сметана 
- 1 с.л. екстракт ванилия -  ванилия

Начин на приготвяне:

1.  Смесете в по-дълбока купа всички сухи съставки! Разбъркайте добре, за да няма бучки! 
2. В друга купа разбийте за кратко яйцата, добавете сметаната и ванилията.
3. Добавете течните към сухите съставки и разбъквате докато се смесят добре.
4. Пригответе си малки купички за шоколадово суфле. Намазнете ги добре и поръсете с какао на прах.


5. Разпределете сместа по равно в двете купички. Печете суфлето на 170 градуса за около 7-8 мин. ВАЖНО! Аз пекох моите за около 9-10 мин, но се указа, че са леко препечени. При този десерт е важно да следите времето, за да ви се получи ефекта, който е тъй желан. При отваряне да се разлее и да е красиво. Аз леко ги изпуснах, но пак станаха меки отвътре и много вкусни. Много зависи и от фурната ви! Просто не ги препичайте, защото няма да се получи лава кейка! 

Може да добавите повече подсладител по желание! Аз поръсих и с капки черен шоколад и украсих с бадеми! :) 

Да ви е сладко! 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Кето кекс с боровинки/ keto cake with blueberries

Кето крекери със семена

Кето лавандулова торта с боровинки