Сладкиш с овесени ядки и горски плодове

 Здравейте мили последователи!


Когато човек иска да успее в дадена сфера трябва да се бори много.
От известно време мога да кажа, че нещата постепено се подобряват и се климатизирам и се приспособявам към новият ми живот.

Не мога да кажа колко време отнема целият процес със свикване с нова работа, напълно нови хора и нов живот. За всеки човек е различно, предполагам, но на мен самата ще ми трябва още време.

Хубавото е, че тук хората са страшно разбиращи. Или поне аз попаднах на такива. Мога да кажа, че се чувствам добре и дори съм щастлива.

Подготвям пост и с интересна и полезна информация за живота в Германия. Много ме радва, когато последователи ми пишат, за да ми споделят неща за Германия, защото те самите са минали по този път като мен или вече живеят отдавна тук.

Днешната рецепта е приготвена с много внимание и любов към всички вас. Най-голямото ми щастие е, че все още имам някакви продукти останали ми от България. Все още изпитвам трудност да намеря здравословни продукти в Германия.

Рецептата е за сладкиш с много горски плодове и овесени ядки от @biosviat - те са основните ми съставки!
Овесените ядки имат ползи, които са доста предпочитани от хората, особено от онези от тях, които са на хранителен режим.
Например: те нямат вкус, но доста засищащи - с други думи, лесно можеш да се заситиш, като поемеш по-малко храна и следователно – по-малко калории.
Полезни са за храносмилателната система – овесените ядки са богати на фибри. А фибрите са добре познат съюзник при стомашни и чревни проблеми.
Винаги се стремя да представя възможно най-здравословни варианти за десерти, но е важно да спомена, че този сладкиш не е кето! Но със сигурност е по-подходящ за хора в режим,но дори да не сте, мисля че трябва да опитате този сладкиш! 



Сладкиш с овесени ядки и горски плодове



Нужни продукти: 

- 2- 3 яйца

- 1 ч.ч. бадемово мляко (може да ползвате и кокосово мляко или друго по ваш избор е)

- 200 гр. йогурт/ може и заквасена смената или кокосова сметана / 

- 5 -6  с.л. тахан 

- бакпулвер, ванилия на прах, щипка сол

- 250 гр. горски плодове 

- подлсадител по избор - аз използвах еритритол на прах от БиоСвят към 100 гр.

- 6 с.л. кокосово масло 

- 100 гр. бадемово брашно 


Начин на приготвяне:

1.  Първа стъпка: в миксер смесете яйцата, тахана, кокосовото масло, йогурта, бадемовото мляко  еритритола(или друг подсладител по ваш избор),  както и ванилията. Аз използвам предимно есенция от ванилия. Може и такава на прах да добавите. 
2. В отделна купа смесвате овесените ядки с бадемовото брашно и бакпулвера и малко сол. Тук можете да добавите и малко канела ако обичате. Разбървакте добре сухите съставки. 
3. В трета стъпка - смесвате сухите съставки с течните и разбърквате добре с миксер до получаването на хомогенна смес. 


4. Накрая изсипете и горските плодове към получената смес. Разбърквате добре. 
5. Пригответе си подходяща тавичка за печене на десерта: трябва да е покрита с хартия за печене и да е добре намазана с мазнина. Изсипвате сместа и разпределяте развномерно. Аз поръсих отгоре с малко кокосови стърготини и трохи от орехи. 
6. Сладкиша се пече на 180 градуса за около 35-40 мин. Печете до готовност - трябва да ви се образува кафеникава коричка. Проверявате винаги с клечка дали е готов. Може и да му трябват 50 мин. Зависи от мощността на вашата фурна. 





Да Ви е сладко! :)


Коментари

Популярни публикации от този блог

Кето кекс с боровинки/ keto cake with blueberries

Кето крекери със семена

Кето лавандулова торта с боровинки