Keto diet with Nelly - повече за идеята на моят профил

 


Здравейте!

Получих запитвания за моята страница и най-вече какъв кето режим спазвам. В следващите няколко реда ще напиша най-важните неща, които трябва да знаете за мен, за идеята на моят профил и за кето режима. Ако имате въпроси, моля не се колебайте да ми пишете.

1. Най-важното, което трябва да знаете за мен е: аз не съм диетолог, не съм лекар, а просто почитател и привърженик на здравословното хранене.

2. Аз НЕ спазвам най-стриктният кето режим. Изготвила съм си свой режим взаимстван от кетото и нисковъглехидратният режим на хранене. Имам хормонални проблеми от дете и за моят организъм това хранене е най-подходящо. Естествено съм се допитвала до мнението на специалисти- диетолог, ендокринолог и тн.  Препоръчвам на всеки да се запознае с това какъв начин на хранене е най-подходящ за него, преди да започне която и да е  диета. 

3. Идеята на профила ми тук е да бъде по-скоро кулинарен блог, в който да споделям любими от мен рецепти, както полезни съвети и др. НЕ споделям напълно цялата информация  за моят индивидуален хранителен режим. Защото както казах в точка 2., за всеки човек хранителният режим трябва да е строго индивидуален и избран внимателно. Моля хора със  здравословни проблеми, както и бременни, кърмещи и тн., да се консултират със специалист преди да се ориентират към даден хранителен режим.

4. Профила ми не е създаден с цел продажба на хранителен режим. Аз съм  кулинар – любител. Обожавам да готвя и реших да споделям своя опит с други любители на по-здравословният начин на хранене.

5. Тук ще споделям , не само кето рецепти, но и веган, палео рецепти и др. Аз обичам да експериментирам в кухнята и да опитвам нови неща.

6. Препоръчвам на тези от вас, които са решили да започнах кето режима – недейте да прибързвате!!! Не се хвърляте веднага към по-стриктният кето режим, защото може да ви бъде по-трудно да свикнете след това. При което ще последва отказване и всичките хвърлени усилия може да отидат на вятъра.

7. Най-важното е да приемате и допълнително витамини, ако спазвате този режим. Ще преживеете тъй нареченият „кето грип“. Аз усещах отпадналост, леко виене на свят, болки в главата най-често. При мен той отмина за 4-5 дни. Тогава ми помогнаха разтворими витамини и аспирин. Имайте предвид това, ако сте решили да започнете кето режим. Ако имате интерес какви витамини взимам – можете да ми пишете на лично съобщение.

8. Всеки хранителен режим може да е труден. Моята философия е следната: опитвам се да правя храненето си интересно и забавно за мен. Опитвам нови рецепти, опитвам неща, които никога не съм правила. Когато резултата е сполучлив това ме радва и ме мотивира още повече да продължа напред, а ако се случи някой провал в кухнята, не бива да се отчайваме. Ако някое ястие не ми се получи, аз се опитвам да го изпълня, докато не се превърне в успех. В моята страница се опитвам да показва сравнително лесни за изпълнение рецепти.

9. Често хората сме много емоционални и това влиае и на храненето ни. Емоционалният глад е голям проблем, но аз бих казала, че с кето това се контролира донякъде. Например: ако на мен ми се дояде чипс, пуканки, шоколад(възможно най-калоричният) – аз си намирам кето заместители за съответните неща. В страницата ми съм споделила някои от любимите ми кето снаксове, както и здравословен шоколад. За него бих казала, че е доста засищащ. Забелязах, че след определено време на кето режим, дори намаля глада и желанието ми за сладко и вредни храни.

10. Аз не създавам правила, не продавам хранителни режими!  Профила ми е изцяло любителски и съм концентирана в това да давам полезни съвети  и информация. Разбира се аз не съм измислила даден режим и тн., но имам няколко рецепти, които за лично измислени от мен и са мои лични експерименти. Смятам да ги споделя с вас тук.

 Благодаря на всеки, които ще прочете тази важна информация. 

За въпроси – оставам на разположение. 

Благодаря на всички, които са ме последвали.




.

 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Кето кекс с боровинки/ keto cake with blueberries

Кето крекери със семена

Кето лавандулова торта с боровинки