Първа публикация и кратко представяне...


 Здравейте!

Казвам се Нели Миленова. Ще Ви разкажа накратко за мен с помоща на въпросник тип лексикон.

Тези от вас, които ме следят в интаграм или фейсбук вече донякъде ме познават, но все пак ще се радвам да Ви споделя повече интересни неща за себе си. 

01/ Име - Нели

02/ Зодия - Скорпион

03/ Професия - За момента кулинарен блогър и писател 😁

04/ Местоживеене - гр. София

05/ Най-големият кошмар е - само в сънищата ми. 

06/ Любима напитка - вода, чай, лимонада

07/ Любима кето рецепта - кето лазаня :) 

08/ Любим кето продукт - бадемово брашно, кокосово масло и др. 

09/ Любимо мотто, или лаф - "Бори се за мечтите си или гледай как други хора ги изживяват."

10/ Съжалявате ли за нещо -  За много неща, но те вече са в миналото.

11/ Какво сте завършили? - Печатни комуникации в УНИБИТ. 

12/ Защо се спряхте на кето режим? - споделяла съм и преди, но отговора е, че ми влиае добре и се превърна в начин на живот. 

13/ Имате ли много приятели? - не, но са достатъчно. 

14/ Животното което най-много обичате и това което ненавиждате?- Обичам пандите, мразя змии!

15/ Коя е любимата ти книга? - книгите са много! Аз обожавам да чета. Най-вече любим жанр ми е фентъзи литературата. 

16/ Най-екстремното преживяване - не си падам много по екстремните неща. Може би пътуване със самолет. Доста екстремно ми се видя и ме е страх даже. 

17/ Какъв бяхте в училище? - много срамежлива и тиха. След време се отпуснах. ;) 

18/ Най-хубавите думи, отнасящи се за вас, които сте чували през живота ви? - най-милото е да ти кажат, че те обичат и живота няма да е същия без теб. Ако имате такива хора до себе си - пазете ги - те са най-ценното!

19/ Къде е най-странното място където сте били през целия ви живот? - може би най-странното като място е в Беларус и Русия - там живота е сякаш друг и доста различен. 

20/ Какъв е смисъла на живота, според вас? - най-вече да бъдеш щастлив. Близките ти да са живи и здрави и да се развиваш. 

21/ Имате ли любим филм и кой е той?  - отново фентъзи жанра ми е най-любим. Но филми гледам много и от дете. Списъка с любимите ми филми е страшно дълъг. 

22/ Добър човек ли сте? - смятам че, да. Старая се да бъда добър човек. 

23/ Коя е най-голямата лъжа която сте казвали? - който казва че, не лъже значи лъже. Аз също съм лъгала, но не се гордея много с това. 

24/ Какво може да ви накара да намразите някой? - ако ме нарани много жестоко и то без причини.. Но чак да мразя - не. По-скоро ще спре да съществува за мен. 

25/ Кое място бихте искали да посетите, но все още не сте? - Ирландия, Египет, Япония, Куба и др. 

26/ Коя е най-голямата ви мечта? - искам да постигна целите в живота си. Искам да се развивам. И също така да започна собствен бизнес. Имам много идеи, които искам да развия. 

27/ Кой е най-добрият  съвет, които да дадеш на млад човек?  - да бъде смел, но и разумен. Да използва мозъка си, разума си, не само да разчита на емоциите си. Да не преучеличава и да се пази! 

28/ Какъв човек беше преди? - по-наивен и различен. 

29/ Вярвате ли в любовта ? - да, вярвам. Но вече все по-рядко се среща. Страна по-ценна от златото. 

30/ Кое е най-скъпото нещо, което имате? - себе си и здравето си. 




Коментари

Популярни публикации от този блог

Кето кекс с боровинки/ keto cake with blueberries

Кето крекери със семена

Кето лавандулова торта с боровинки