Кето пържени филийки + как да си направим кето шоколадов сироп?

 Здравейте! / Hello! 

Днес искам да Ви представя една рецепта, която отдавна искам да споделя и тя е за  така любимите на много от нас – пържени филийки или казано на английски – French toast! 

Най-хубавото е, че това е кето вариант!

Тази публикация ще бъде 3 в 1, защото ще Ви споделя как да си направите прекрасен кето хляб за пържените филийки, как да си направите кето шоко сос и ще Ви споделя какви други  топинги може да използвате за тези филийки!

На някои може да му се стори сложно всичко това на куп, но обещавам Ви, че не е никак трудно да приготвяне!

Ако си спомнятe Ви показах  на Сторита в Инстаграм, последният ми пазар от https://www.supermag.bg/  При тях винаги си откривам всичко нужно за приготвянето на рецептите ми. Спестява ми време да обикалям по магазините. Вместо това си върша други задачи докато чакам доставката до вкъщи. Благодаря на https://www.supermag.bg/ че отново имаха налични всичките ми нужни продукти за тази рецепта. 

Нетърпелива съм да Ви покажа, какво друго ще приготвя с останалите покупки от последният ми пазар при тях1 


Скоро ще започна да публикувам рецептите си и на английски език. Работя по този въпрос. Много нови неща ме очакват и отнемат време. Благодаря на всички за търпението! 


Ще Ви обясня всички стъпки за приготвянето на тези божествени кето пържени филийки подробно, но както винаги пълната рецепта ще откриете в блога ми. Там вече ми е по-лесно да описвам подробно всяка рецепта. 





Кето пържени филийки

 + как да си направим кето шоколадов сироп?



Нужни продукти:


За хляба:


- 220 гр. бадемово брашно

- 6 яйца

- 1 с.л. бакпулвер

- 7 с.л. масло от авокадо от - https://www.supermag.bg/Pazaruvane-po-tema/Keto/view?iid=3892948

- 6 с.л. еритритол на прах от - https://www.supermag.bg/Pazaruvane-po-tema/Vlez-vyv-forma/view?iid=3892288

- 2 ч.л. екстракт ванилия

- 1 ч.л. канела 

- щипка сол

За пържените филийки:

- 2 яйца 

- 100 мл бадемово мляко 

- 1 с.л. ванилов екстракт

- 1 ч.л. канела (по желание)


За кето шоколадов сироп:

- 1 чаша вода

- към 80 гр. ксилитол - може да опитате и с друг кето подсладител, но сиропа ви ще бъде малко по-течен. Това действително не е нещо задължително лошо. 

- 85 гр. какао

- 1 с.л. ванилов екстракт 

 щипка сол

 Може да направите и по-лесен вариант за шоколадов топинг. Ще ви трябва:

- 120 гр. черен шоколад или какъвто кето шоколад обичате (без захар) - аз ползвах тези на Трапа от - https://www.supermag.bg/food_products/diabetichni_i_dietichni_hrani/Bezglutenovi_produkti/view?iid=3889531

- 60 мл. течна сметана

- 1 с.л. ванилов екстракт

Слагате шоколада и сметаната в купа и разтапяте на водна баня или в микровълновата. Бъркате, добавяте ванилията и получавате бърз и лесен шоколадов топинг за филийките, както и за други десерти! 



Начин на приготвяне:

1. Започваме с приготвянето на кето хляба. В купа си смесвате всички сухи съставки и разбърквате добре. Прибавяте яйцата. Може да ви се виждат много, но са ключови за рецептата! Отново разбърквате, докато се получи еднородна смес. 

2. Добавяте ванилията и олиото от авокадо. В случая може да използвате и друг вид кето мазнина,но вкуса няма да е точно същия. Разбърквате всичко добре  и внимавате да няма бучки! 

3. Трябва ви малка тавичка за хляб. Покрийте я с алуминиево фолио. Така хляба, ще се изпече по-равномерно. След което намажете с мазнина, аз имам спрей с кокосово масло и ми е по-лесно да напръскам цялата тавичка. След когато поставете хартия за печене и изсипете сместа. Разпределете я добре във формата и поръсете с малко канела. Това не е задължително, а по желание!  

4. Хлебчето се пече в предварително загрята фурна за около 30-50 мин. на 175 градуса. В началото бях объркала градусите и бях го сложила да се пече  на 190 градуса, за това при мен беше готово вече на 30-35-тата минута. Проверявайте винаги с клечка! Ако не остава нищо по нея, значи е готово хлебчето ви! 

5. През това време може да си приготвите кето шоколадов сироп! В малка тенджера добавете водата, какаото, подсладителят и сол. Разбърквате докато всичко се смеси добре. Оставете сместа да заври и  да се сгъсти леко. Не трябва котлона ви да бъде на прекалено силна степен! Трябва да повари за кратко. Бъркайте продължително, когато настъпи този момент. Изключете котлона, добавете към соса ванилията и го оставете да изстива. 

6. Когато хлебчето ви вече е готово - изведете го от тавичката и го оставете да изстива. След това го разрежете на филийки. Пригответе си сместа за пърженето. 

7. В купа добавете и смесете добре всички съставки - яйцата, бадемовото мляко(ако решите може да е и друг вид ядково мляко, а може и без мляко- както ви допада на вас), ванилията и канелата(пак  е по желание)!

8. Аз пържа филийките с масло. Може да ползвате и друга мазнина. Първо намазвам с масло тигана, след което всяка филийка потапям щедро в яйчената смес. Филийките се запържват сравнително бързо, за това ги пържете на по-слаб котлон и внимавайте да не ви изгорят! 

9. След което може да си добавеите към тях горски плодове, шоколадовият сироп, филирани бадеми, като мен. Или може да ги хапнете както ви харесва на вас! 
Всякак да вкусни! :) 



Да Ви е сладко! 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Кето кекс с боровинки/ keto cake with blueberries

Кето крекери със семена

Кето лавандулова торта с боровинки