Кето сметанов крем с горски плодове

 Кето сметанов крем с горски плодове 





Днес ще ви представя следващата обещана рецепта - за нежен кето крем. 

Доста лесен за приготвяне. Не изисква и много продукти. Както винаги предпочитам да Ви показвам рецепти, в които и сами да избирате повечето от продуктите. Най-вече Вие избирате какви добавки да си сложите. 

Така мисля, че ще е по-лесно за вас. 

Всъщност когато правих тортата - кето малиновата със сметанов крем, ми остана определено количество от крема и реших, че ще е подходящ и за крем с добавки, които аз самата харесвам.

Ще Ви споделя малко по-надолу, кои са те. 

Направо започвам с рецептата и начин на приготвяне. 


 Кето сметанов крем с горски плодове 


Нужни продукти:


- 150 мл. течна сметана за разбиване

- 100 гр. заквасена сметана

- есенция ванилия

- 40 гр. кето подсладител по избор - сложете колкото грама подсладител прецените, че Ви допада. Аз ползвам по-малко количество подсладител, защото не искам да е мега сладко.  

За декорация: 

- 30-40 гр. кокосов чипс

- 30 гр. филирани бадеми 

- 60 гр. кокосови стърготини 

- 70 гр. горски плодове

- домашно приготвен кето шоколадов сироп (ще Ви напиша как се приготвя малко по-надолу)


Начин на приготвяне:

1. Течната сметана за разбиване - изсипвате в по-дълбока купа и разбивате до пухкав крем с миксера  на най-силна скорост. На мен ми отнема около 5 мин. 

2. Добавяте заквасената сметана, ванилия и подсладител. Разбърквате с миксер вече на по-ниска скорост. 

3. Кето шоколадов сироп се приготвя по следният начин: трябва ви 50 гр. какао на прах, 100 мл. вода, към 50-60 гр. еритритол на прах, може да ползвате и стевия на прах ако ви допада. Аз ползвах стевия на прах. В малка тенджера - добавяте водата, какаото и подсладителя. Котлона ви трябва да е на средна степен. Разбърквайте с бъркалка перодично. Добавете малко есенция ванилия. Опитайте как Ви е на сладост, защото какаото знаете, че е доста горчиво. Когато заври, намалете котлона. Разбъркайте малко докато леко се сгъсти сиропа. Махнете от котлона, изсипете в купа и приберете в хладилника да се изстудява. 

4. Подгответе си купички за крем. Аз използвах две по-големи, може да ползвате и по-малки ако искате повече порции от крема. В дъното прибавате малко кокосов чипс, след което две лъжици от крема, поръсете с кокосови стърготини. Добавете крем, като почти запълните купичките. Отгоре украсете с неща, които харесвате. Аз добавих - горски плодове още кокосов чипс, филирани бадеми, кокосови стърготини. 

5. Когато изстине кето шоколадовият сироп - може да добавите и от него като топинг. Става уникално! Поне на мен тази комбинация от съставки и вкусове - много ми допада! 

Да Ви е сладко! 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Кето кекс с боровинки/ keto cake with blueberries

Кето крекери със семена

Кето лавандулова торта с боровинки