Кето баница с готова смес от "Грам за килограм"


Привет мили последователи ! 


Пореден ден в Германия и всичко е ново и вълнувашо. 

Имам прекалено много работа за вършене и трябва да се адаптирам към живота тук. Хубавото е, че не съм сама. Както знаете аз съм тук при моят любим.  

Всеки ден ми се случват нови неща и понякога се чудя - ако някой ми беше казал къде щях да съм днес - никога нямаше да му повярвам. Но ето ме тук - обучавам се за нова работа, която никога не съм имала. Живея на ново и непознато място. Имам познати хора, но главно се запознавам с нови. 

Интересното е живота е да предизвикваме себе си и съдбата си. Никога не знаеш какво те чака, но аз вярвам, че пътя и щастието си го градим сами. Доста трудно е, признавам си. На моменти се чудя дали ще успея и дали ще се откажа, но се сещам, че това не е опция за мен. 

Настроена съм позитивно! Имам време и да готвя, което ме разтоварва страшно много. Единственото, което ще ми липсва са прекрасните продукти, до които имах достъп в България. Тук в Гермния те липсват, за жалост. Това е едно от малкото неща, на които трябва да се радваме, че имаме в нашата мила родина. 

Но стига толкова размисли.. Да преминем към днешната рецепта! Тя е от тези, които мечтаех да кача отдавна. Откакто научих за продуктите на Грам за килограм , признавам си- станаха ми любими. Произвеждат главно кето продукти и готови смеси за печива - бургери, баница, хляб и др. Нещо, което не съществува така мащабно в България. 

Днешната рецепта е така лесна, вкусна и приятна, че не мисля, че трябва да пропускате да си я приготвите у дома. Особено подходящата е за семейни събирания. В новият ми дом, съседите, бяха много приятно изненадани от тази кето баница на трапезата. 



Кето баница с готова смес от "Грам за килограм"




Нужни продукти: 

- един пакет готва смес за кето баница

- 30 - 40 гр. краве масло (може и друга мазнина по ваш избор)

- 450 мл. газирана вода

- 4 броя яйца

- 250 гр. сирене

- 200 гр. кашкавал - рендосан

- аз добавих още малко сол и шарена сол, защото я обичам много и ако имате семена може да поръсите баницата с тях!





Начин на приготвяне:

1. В по-голяма купа изсипвате готовата смес и я разбърквате за кратко.

2. Към нея добавете разтопеното краве масло и газираната вода. Разбърквате добре.

3. В отделна купа разбивате яйцата с миксер и добавяте сиренето и кашкавала.


4. Получената смес добавяте към сухите съставки смесени вече с газираната вода.

5. Аз дибавих и малко шарена сол. В подходяща тавичка си поставяте хартия за печене - изсипвате сместа и разпределяте равномерно. Можете да я поръсите със семена по ваше желание.

6. Баницата се пече на 170 градуса за 60 мин. Проверявате я с клечка до готовност.


Бърза, лесна, здравословна и много вкусна рецепта! :)









Коментари

Популярни публикации от този блог

Кето крекери със семена

Кето кекс с боровинки/ keto cake with blueberries

Кето тиквен пай